Strefa klienta

Szanowni Państwo,

Naszym priorytetem jest bezpiecze┼ästwo klient├│w i pracownik├│w. Dlatego stosujemy wzmo┼╝one ┼Ťrodki ostro┼╝no┼Ťci. Chcemy poinformowa─ç, ┼╝e opracowali┼Ťmy precyzyjne plany awaryjne dotycz─ůce wszystkich obszar├│w naszej dzia┼éalno┼Ťci, kt├│re pozwol─ů nam nawet w wyj─ůtkowych sytuacjach zapewni─ç Pa┼ästwu odpowiedni poziom us┼éug.

Podj─Öli┼Ťmy r├│wnie┼╝ szereg dzia┼éa┼ä prewencyjnych, dedykowanych bezpiecze┼ästwu naszych pracownik├│w. Ponadto kierowcy otrzymali szczeg├│┼éowe instrukcje dotycz─ůce zachowania wzmo┼╝onych ┼Ťrodk├│w ostro┼╝no┼Ťci podczas codziennej pracy w obecnej sytuacji.

Zgodnie z zaleceniami przyj─Ötymi przez Zarz─ůd ┼ÜCL dotycz─ůcymi maksymalnego ograniczenia spotka┼ä zewn─Ötrznych i wewn─Ötrznych zawiadamiamy o odwo┼éaniu planowanych dzia┼éa┼ä zwi─ůzanych z przeprowadzaniem inwentaryzacji oraz audytami. Informujemy r├│wnie┼╝ o mo┼╝liwych op├│┼║nieniach w realizacjach niekt├│rych operacji logistycznych. O zmianach sytuacji b─Ödziemy Pa┼ästwa informowa─ç.

Prosimy o przekazanie przyje┼╝d┼╝aj─ůcym do ┼ÜCL kierowcom, aby obligatoryjnie zastosowali si─Ö do polece┼ä przekazanych przez personel Biura Obs┼éugi Kierowc├│w oraz bezwzgl─Ödnie przestrzegali zapis├│w instrukcji wywieszonych w BOK.

Zapewniamy, ┼╝e na bie┼╝─ůco monitorujemy oficjalne komunikaty Ministerstwa Zdrowia, WHO oraz G┼é├│wnego Inspektora Sanitarnego i niezw┼éocznie podejmujemy stosowne dzia┼éania.

Jeste┼Ťmy do dyspozycji dla wzajemnej wymiany informacji w formie wideokonferencji.
Jeżeli zechcecie Państwo uzyskać więcej informacji bardzo proszę o kontakt z numerem telefonu (32) 301 84 53 lub (32) 301 84 57.

Procedura bezpieczeństwa dla kierowców (do pobrania)

 

Szanowni Pa┼ästwo, w celu usprawnienia procesu reklamacji udost─Öpnili┼Ťmy interaktywny formularz reklamacyjny on-line. Prosimy o dok┼éadne wype┼énienie wszystkich p├│l oraz do┼é─ůczenie wymaganych dokument├│w. Mail bezpo┼Ťredni: reklamacje@scl.com.pl.
Do Systemu SKM WOC prosimy o logowanie się przez poniższy przycisk, tak samo w przypadku logowania się do Działu Logistyki Stali.

Godziny pracy Dzia┼éu Logistyki Magazynowej (magazyn “K”) – 24 h, od poniedzia┼éku 6.00 do soboty 6.00.
Godziny pracy Dzia┼éu Logistyki Stali (magazyn “E”) – od 6.00 do 22.00, w dniach od poniedzia┼éku 6.00 do pi─ůtku 22.00.

Szybki Kontakt

[recaptcha]

Je┼Ťli maj─ů Pa┼ästwo pytania odno┼Ťnie oferty handlowej, czy te┼╝ potrzebuj─ů wi─Öcej informacji, jeste┼Ťmy dost─Öpni pod wskazanymi poni┼╝ej formami kontaktu. Mog─ů Pa┼ästwo liczy─ç na mi┼é─ů i profesjonaln─ů obs┼éug─Ö.

Informacje Kontaktowe

44-100 Gliwice, ul. Portowa 28
+48 32 30 18 402
sekretariatscl.com.pl

W ramach naszej witryny ┼Ül─ůskie Centrum Logistyki S.A. stosuje pliki cookies. Stosujemy je w celach zapewnienia wygody przy korzystaniu z naszych serwis├│w. Korzystanie ze strony oznacza wyra┼╝enie zgody na zapisywanie informacji zawartej w cookies. Je┼╝eli nie wyra┼╝asz zgody ÔÇô zmie┼ä ustawienia swojej przegl─ůdarki internetowej. Szczeg├│┼éy znajd─ů Pa┼ästwo w polityce prywatno┼Ťci. Dowiedz si─Ö wi─Öcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close