Polityka jakości

Naszą Politykę Jakości utożsamiamy z Misją Śląskiego Centrum Logistyki SA, która brzmi:

” Dostarczanie nowatorskich rozwiÄ…zaÅ„ logistycznych przy maksymalnym ukierunkowaniu dziaÅ‚aÅ„ na satysfakcjÄ™ naszych partnerów w myÅ›l zasady: Klient jest dla nas najważniejszy! Dążenie do wzajemnego rozwoju poprzez dbaÅ‚ość o czas i pieniÄ…dze naszych Klientów. CiÄ…gÅ‚e podnoszenie fachowoÅ›ci  i kompetencji pracowników oraz doskonalenie infrastruktury.”

Tak sformułowaną Politykę Jakości staramy się realizować poprzez systematyczny rozwój w następujących obszarach:

  • modernizowanie bazy logistycznej
  • zwiÄ™kszanie zakresu usÅ‚ug oraz specjalizacja uzależniona od potrzeb Klienta
  • tworzenie elastycznych rozwiÄ…zaÅ„ logistycznych, maksymalnie dopasowanych do każdego Klienta
  • ewaluacja satysfakcji Klienta
  • analiza rynków pod wzglÄ™dem potrzeb logistycznych oraz trendów
  • podnoszenie kwalifikacji pracowników poprzez system szkoleÅ„

Za podstawę służącą realizacji misji i celów, Śląskie Centrum Logistyki SA przyjęło System Zarządzanie Jakością zgodny z normą EN ISO 9001.

ISO

System zarządzania jakością, dążący do doskonalenia i eliminacji słabych ogniw procesów.

Pobierz certyfikat

AEO

Zapewnia Naszym Klientom uproszczone procedury celne oraz ochronÄ™.

Pobierz certyfikat

HACCP

System eliminacji zagrożenia żywności w procesie przechowywania.

Szybki Kontakt

Jeśli mają Państwo pytania odnośnie oferty handlowej, czy też potrzebują więcej informacji, jesteśmy dostępni pod wskazanymi poniżej formami kontaktu. Mogą Państwo liczyć na miłą i profesjonalną obsługę.

Informacje Kontaktowe

44-100 Gliwice, ul. Portowa 28
+48 32 30 18 402
sekretariatscl.com.pl

Ta strona korzysta z cookies Dowiedz się więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close