Polityka jakości

Naszą Politykę Jakości utożsamiamy z Misją Śląskiego Centrum Logistyki SA, która brzmi:

” Dostarczanie nowatorskich rozwiązań logistycznych przy maksymalnym ukierunkowaniu działań na satysfakcję naszych partnerów w myśl zasady: Klient jest dla nas najważniejszy! Dążenie do wzajemnego rozwoju poprzez dbałość o czas i pieniądze naszych Klientów. Ciągłe podnoszenie fachowości  i kompetencji pracowników oraz doskonalenie infrastruktury.”

Tak sformułowaną Politykę Jakości staramy się realizować poprzez systematyczny rozwój w następujących obszarach:

  • modernizowanie bazy logistycznej
  • zwiększanie zakresu usług oraz specjalizacja uzależniona od potrzeb Klienta
  • tworzenie elastycznych rozwiązań logistycznych, maksymalnie dopasowanych do każdego Klienta
  • ewaluacja satysfakcji Klienta
  • analiza rynków pod względem potrzeb logistycznych oraz trendów
  • podnoszenie kwalifikacji pracowników poprzez system szkoleń

Za podstawę służącą realizacji misji i celów, Śląskie Centrum Logistyki SA przyjęło System Zarządzanie Jakością zgodny z normą EN ISO 9001.

ISO

System zarządzania jakością, dążący do doskonalenia i eliminacji słabych ogniw procesów.

Pobierz certyfikat

AEO

Zapewnia Naszym Klientom uproszczone procedury celne oraz ochronę.

Pobierz certyfikat

HACCP

System eliminacji zagrożenia żywności w procesie przechowywania.

W ramach naszej witryny Śląskie Centrum Logistyki S.A. stosuje pliki cookies. Stosujemy je w celach zapewnienia wygody przy korzystaniu z naszych serwisów. Korzystanie ze strony oznacza wyrażenie zgody na zapisywanie informacji zawartej w cookies. Jeżeli nie wyrażasz zgody – zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej. Szczegóły znajdą Państwo w polityce prywatności. Dowiedz się więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close