Naszą Politykę Jakości utożsamiamy z Misją Śląskiego Centrum Logistyki SA, która brzmi:
” Dostarczanie nowatorskich rozwiązań logistycznych przy maksymalnym ukierunkowaniu działań na satysfakcję naszych partnerów w myśl zasady: Klient jest dla nas najważniejszy! Dążenie do wzajemnego rozwoju poprzez dbałość o czas i pieniądze naszych Klientów. Ciągłe podnoszenie fachowości i kompetencji pracowników oraz doskonalenie infrastruktury.”
Tak sformułowaną Politykę Jakości staramy się realizować poprzez systematyczny rozwój w następujących obszarach:
- modernizowanie bazy logistycznej
- zwiększanie zakresu usług oraz specjalizacja uzależniona od potrzeb Klienta
- tworzenie elastycznych rozwiązań logistycznych, maksymalnie dopasowanych do każdego Klienta
- ewaluacja satysfakcji Klienta
- analiza rynków pod względem potrzeb logistycznych oraz trendów
- podnoszenie kwalifikacji pracowników poprzez system szkoleń
Za podstawę służącą realizacji misji i celów, Śląskie Centrum Logistyki SA przyjęło System Zarządzanie Jakością zgodny z normą EN ISO 9001.
AEO
Zapewnia Naszym Klientom uproszczone procedury celne oraz ochronę.